top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdi Eckstein

5 עקרונות למיתוג ויזואלי עסקי

עודכן: 20 בדצמ׳ 2018

צילום הוא אחד הכלים השיווקים החזקים ביותר, עם התפתחות הטכנולוגיות בשנים האחרונות, חשיבות הויזואל רק גדלה ומתעצמת. לעיתים קרובות, האינטרקציה הראשונית של הלקוח עם המותג היא באמצעות תמונות/ דימויים. לכן, חשוב ליצר רושם ראשוני טוב אשר בונה אמון במותג, צובר עוקבים ובסופו של דבר מגדיל הכנסות. צילומים טובים של העסק ייצרו עבורכם רושם ראשוני מרשים באתר המותג ובמדיות החברתיות.

בבלוג זה אציג את חמשת העקרונות ביצירת מיתוג ויזואלי עסקי.


משרדי Palo Alto Networks תל-אביב


1. ספרו את סיפור העסק-

כולנו מכירים את הקלישאה הידועה ״תמונה אחת שווה אלף מילים״- דימוי אחד באמת יכול להכיל בתוכו עולם שלם של ערכים. לכן כדאי להציג את האני המאמין המקצועי ואת ערכי המותג של העסק, התמונות יתקשרו ללקוחות הפוטנצילים את ערכי המותג וכך יכלו להזדהות עם המותג שלכם.



2. הציגו את תהליכי העבודה-

צילומי ׳מאחורי הקלעים׳- צילומים שמתעדים את תהליכי העבודה הייחודים של העסק: החומרים, המוצרים בתהליך, האנשים המשתתפים בתהליך היצירה וסביבת העבודה. דימויים אלו ידגישו את המיוחדות והמקצועיות של העסק שלכם בתחום ויבדל אתכם מול המתחרים בשוק.


צילומים עבור: IDEP Barcelona


3. מיהם האנשים העומדים מאחורי העסק/ מותג-

חשוב להציג את האנשים מאחור העסק, בין אם אתם עסק של אדם אחד או משרד גדול. החשיפה האנושית מחברת את הלקוחות הפוטנצילים למותג שלכם ומאפשרת להם להכיר אתם ולהזדהות עם המותג.


צילומי פורטרטים עבור: הסטודיו לבישול


4. מוצרים/ שירותים וסביבת העבודה-

בין אם אתם נותני שירות או יוצרים, מנהלים משרד/סטודיו ביתי, בעלי משרד קטן או גדול- חשוב להמחיש את סביבת העבודה של העסק שלכם, לשקף את חווית הקניה או חווית השירות. זכרו שנראות הסביבה המעוצבת היא חלק ממי שאנחנו ולכן מאפשרת ללקוחות להכיר את העסק טוב יותר.



5. תהיו מקור להשראה-

הזמינו את הלקוחות שלכם אל תוך העסק, רגשו אותם, ספרו להם את סיפור העסק בדימויים על מנת שיוכלו להכיר את המותג ולהתחבר אליו ואל הערכים אותם הוא מייצג. צילומים איכותיים של העסק/המותג הם שיעזרו לכם לבלוט בהשווה למתחרים האחרים בשוק. אך יחד אם זאת, חשוב לשמור על אותנטיות, לקוחות יעריכו תיעוד אותנטי המציג הצצה לדבר האמיתי. מטרת הצילומים היא לא ליצר דימויים מושלמים, אלא תמונות המתקשרות עם המסר של המותג על מנת ליצר תחושה של אחווה, הזדהות ונגישות.





לצפייה בעוד צילומי תדמית לעסקים-  עדי אקשטיין צילום


42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page